Friday, June 07, 2013

song

99 luftballons: Nena 

heeft u even tijd voor mij
dan zing ik graag een lied voor jouw
van heel veel van die luchtballon
die kwamen aan de horizon

     denk je soms net aan mij
dan zing ik graag een lied voor jouw
van heel veel van die luchtballon,
Pantsers schieten over de horizon

ben je soms weer even vrij
en denk je dan toch weer aan mij
dan zing ik graag een lied voor jouw
van al die al die luchtballon
die kwamen over de horizon

geeft u even tijd aan mij of
heeft u zelfs een klein momentje vrij
schenk deze dan snel aan mij

ik zing 't liefst mijn lied voor jouw ...

heeft u niet genoeg van mij
en straks nog een moment voor mij
en toch nog een gaatje vrij
dan zing ik graag een lied voor jou
over al die al die luchtballon,
kwamen boven het bos aan de horizon,
met mandjes mens en bom eraan

0 Comments:

Post a Comment

<< Home